به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، دکتر محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران طی بازدیدی که با حضور مهندس علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از دست اندرکاران پروژه انجام شد، آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور تکمیل فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار را مورد پایش و بررسی قرار داد. 

دکتر علیخانی در ادامه این بازدید میدانی به کارگاه تولید قطعات پیش ساخته بتنی(سگمنت) مورد استفاده در تونل های جمع آوری آبهای سطحی رفت و از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد تولیدی قرار گرفت. 

عضو پارلمان شهری در ادامه بازدید از پروژه‌های جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهر تهران که به اتفاق مهندس حبیب پوش پارس مدیرعامل شرکت خاکریزآب صورت پذیرفت از روند پیشرفت تونل جمع آوری آبهای سطحی محدوده بزرگراه فتح که با استفاده دستگاه حفار تمام مکانیزه TBM در حال احداث است دیدن کرد. دکتر علیخانی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده به منظور پیشبرد این پروژه، از پیشروی 2 کیلومتری دستگاه TBM در تونل مذکور خبر داد و گفت: تاکنون 2 کیلومتر از طول این تونل 4200 متری حفاری و سگمنت گذاری شده است.