به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی با اعلام خبر فوق افزود: 37پروژه در فاز نخست و و 86 پروژه درفاز دوم با مجموع اعتباری بالغ بر 57 میلیارد تومان با هدف جلب مشارکت و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به تایید و تصویب نهایی رسید.

او با اشاره به اینکه پروژه های ابلاغی مرحله نخست  مربوط به محلات دارای بافت فرسوده در محدوده نواحی 1 و 2 است که توسط مدیران دفاتر توسعه محله ای شناسایی و احصا شده است افزود: در این راستا 15 پروژه در حوزه فنی و عمران، 8 پروزه در حوزه شهرسازی و معماری، 3 پروژه در حوزه اجتماعی و فرهنگی و 11 پروژه در حوزه خدمات شهری در حال اجراست.

محمدی ادامه داد: در مرحله دوم نیز 227 پروژه پیشنهاد شد که در نهایت 86 پروژه به تایید رسید که سهم حوزه خدمات شهری و محیط زیست: 39 پروژه، حوزه حمل و نقل و ترافیک  9 پروژه، حوزه اجتماعی و فرهنگی 23 پروژه، حوزه معاونت فنی و عمرانی 10 پروژه و سهم حوزه شهرسازی و معماری5 پروژه است.

او افزود: نگاه ما این است که با تمرکز بر روی پروژه های کوچک مقیاس در محله ها بتوانیم ضمن تامین رضایت شهروندان، از مشارکت حداکثری آنان و نیز شورایاران برای توسعه محلی بهره گرفته و شعار مدیریت شهری مبنی بر " تهران شهری برای همه" را محقق کنیم.

شهردارمنطقه گفت: استفاده از ظرفیتهای موجود در محله و منطقه، عدم نیاز به کد پروژه مالی، مشارکت و استقبال شهروندان و شورایان محله از این پروژه ها و اجرایی کوتاه مدت از این پروژه  از نقاط قوت پروژه های توسعه محلی است.