به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، دکتر احمد تواهن در حاشیه این مانور با بیان اینکه، شهردار محترم تهران نسبت به آماده باش و آمادگی لازم مناطق در مقابله با خطرات احتمالی فصل زمستان و گرفتاری های ناشی از بارندگی برف تاکید دارند گفت: به  مناطق ابلاغ شده که ضمن آمادگی هرساله، در طی مانوری که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود تمام امکانات موجود به منظور مقابله با حوادث احتمالی هنگام بارش برف به دقت باز بینی و بررسی  شود و در صورت مشاهده هرگونه مشکل نسبت به رفع آن اقدام گردد تا در زمان نزولات آسمانی به خصوص بارش برف، خدمات رسانی به شهروندان بدون هیچ خللی انجام شود.

شهردار منطقه سه تهران با اشاره به منابع و امکانات غنی سایت های برف روبی و منابع انسانی متبحر این منطقه ابراز داشت: خوشبختانه ستاد برف روبی این منطقه تکمیل است و امیدوارم زمستانی زیبا و بدون کوچک ترین مشکلی در معابر و بزرگراه ها در پیش رو داشته باشیم.

 او از اجرای سناریو در زمان بارندگی های فصلی خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش بینی های انجام شده با تقسیم بندی نواحی، برای تمامی معابر این منطقه سناریو های تخصصی به نگارش درآمده به طوری که در هنگام بارش برف مشخص است که از کدامین امکانات و ظرفیت در چه مواردی استفاده شود.

دکتر تواهن در این بازدید که با حضور سرهنگ محمد خیشه رییس منطقه ۳ پلیس راهور فاتب انجام شد ابراز امیدواری نمود که با همکاری و هماهنگی پلیس راهور، شهروندان عزیز در فصول سرد سال و به خصوص هنگام بارش برف بدون هیچ مشکلی در معابر و بزرگراه های این منطقه تردد داشته باشند.

 این ستاد از هم اکنون در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز و تا 15 اسفند ماه ادامه می یابد و دراین مدت  نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام همه امور برفروبی تحت دستور نواحی و نظارت معاونت امور شهری انجام وظیفه خواهند کرد.