به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر و با بیان اینکه از روز جمعه 30 آبان شهرداری منطقه 4 با تمام امکانات موجود اعم از نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز در آماده باش کامل به سر می برد، افزود: علی رغم شدت یافتن باران طی 24 ساعت گذشته و پیش بینی افزایش میزان باران و احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال شرق تهران، تمهیدات لازم در خصوص رفع مشکلات احتمالی، پیش بینی و تا کاهش میزان بارندگی ها ادامه دارد.

او با اشاره به آماده باش سایت های برف روبی منطقه 4 افزود: به منظور جلوگیری از غافلگیری احتمالی در زمان بارش برف، 10 سایت برف روبی محدوده منطقه 4 به تجهیزات کامل برف روبی تجهیز و در آماده باش قرار دارند.

فرخی در ادامه از تجهیز مخازن ویژه شن در سطح معابر گفت: از ابتدای پاییز حدود 300 مخزن زرد رنگ به شن های مخصوص برف روبی تجهیز شده است تا در موقع بارندگی و با مشارکت شهروندان نسبت به پاکسازی معابر و مقابل منازل شهروندان اقدام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 4 یکی از مهمترین عوامل آبگرفتگی در سطح معابر را تخلیه زباله، نخاله و لوازم غیر ضروری توسط شهروندان عنوان کرد و گفت: لازم است شهروندان در این خصوص همکاری بیشتری با مدیریت شهری داشته باشند تا شاهد آبگرفتگی در سطح معابر نباشیم.