به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "مجید سمنانی" با اعلام این خبر و با تشریح ویژه برنامه های "هفته بسیج" افزود: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سال 1399 با شعار محوری "بسیج، پیشرو خدمت و امید آفرین" از روز جمعه 30 آبان به مدت یک هفته و بر اساس پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: به منظور حمایت از زوج های جوان و کاهش دغدغه های آنان در تشکیل خانواده، با همکاری سازمان بسیج شهرداری تهران و با توجه به شرایط کرونایی کشور و ایجاد مشکلات معیشتی برای برخی خانواده ها، طرح تامین جهیزیه برای تعدادی از زوج های جوان در هفته بسیج کلید خورد.

سمنانی در ادامه از انجام فضاسازی محیطی و اکران بنرهای هفته بسیج در ساختمان های تحت پوشش شهرداری منطقه 4 گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج مستضعفین، فضاسازی محیطی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 4 افزود: اجرای مرحله سوم طرح برکت علوی و هماهنگی با مغازه هایی شامل نانوایی، قصابی و سوپر مارکت جهت تامین مایحتاج روزانه افراد آسیب دیده و کم برخوردار از جمله اقدامات این هفته است.

او با اشاره به اجرای طرح همسایه افزود: بازسازی منازل خانواده معزز شهدا در طرح "همسایه" از دیگر اقدامات پیش بینی شده در هفته گرامیداشت بسیج خواهد بود.

او افزود: به منظور قدردانی از رشادت ها و ایثارگری های سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با همکاری اداره زیباسازی شهرداری منطقه 4 ، تصویر این شهید بزرگ بر دیوار یکی از ساختمان های واقع در تقاطع بزرگراه شهید سلیمانی با تقاطع بزرگراه شهید باقری نقش خواهد بست.

سمنانی اجرای طرح مستاجران و دستگیری از نیازمندان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت مستاجران با وجود شرایط کرونایی، اجرای پویش هر بسیجی یک خدمت، برگزاری مسابقات مجازی با محوریت مکتب حاج قاسم و گام دوم انقلاب، دیدار مجازی با خانواده معزز شهدا و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه های هفته "بسیج مستضعفین" است.