به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران" مهدی پور شاسب " با  اشاره به اینکه کانال عبادی از فعالترین و قدیمی ترین کانال های این منطقه  است افزود: کانال عبادی به طول  تقریبی 680  متر حدفاصل خیابان شهید ملک لو و بزرگراه شهید سردار سلیمانی از قدیمی ترین کانال های منطقه 4 است که مدتی بود بوی تعفن آن باعث آزار شهروندان شده بود.

او در ادامه گفت: درهمین راستا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از مشکلات زیست محیطی مرمت وبازسازی کانال عبادی از مهر ماه سال گذشته در دستور کار قرارگرفت.

معاون فنی وعمرانی منطقه 4 با  اشاره به اقدامات صورت گرفته در این کانال گفت: عملیات مذکور شامل تخریب کف،قلوه ریزی، بتن مگر، آرماتوربندی و بتن ریزی بوده که به پایان رسیده و در حال حاضر مشکلات آن مرتفع شده است.

پورشاسب گفت: در همین راستا و با به پایان ر سیدن عملیات عمرانی این کانال شهروندان ساکن در این محلات از اقدامات مدیریت شهری منطقه با نصب بنر تشکر و قدرانی کردند.

او در پایان با اشاره به رفع پاره ای از مشکلات زیست محیطی منطقه با اجرای تبدیل انهاربه کانیو گفت: در آستانه بارش های پاییزی عملیات احداث کانیو در بیش از 1000 متر از سطح معابر منطقه 4 در دست اجرا قرار گرفته است.