به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن رحمانی، شهردار منطقه دو در این مانوربا اشاره  به آمادگی و توان حداکثری منطقه برای مدیریت بارش های فصلی ،گفت:این مانور با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر بین نیروهای مستقر در نواحی، آشنایی رانندگان وسایل نقلیه سنگین با طرح زمانبندی، مسیرهای تعیین شده، شرح وظایف هر یک و بررسی وضعیت مکانیکی ماشین آلات و رفع نواقص احتمالی برگزار شد.

وی با اشاره به آماده سازی  16 سایت  برف روبی گفت:  با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه سایت های برف روبی به صورت یک سایت مرکزی ،9 سایت درنواحی و 6 سایت بزرگراهی جانمایی و  تجهیز شد.

وی با اشاره به استقرار  تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در سایت ها ،افزود:   این تجهیزات و ماشین الات ، شامل 23 دستگاه ماشین  نمک پاش مکانیزه و 75 دستگاه خاور، کمپرسی ، کامیونت خاور، نیسان وانت، لودر، بیل مکانیکی و.... تامین و  400نفر اپراتور مجهز و آموزش دیده نیز آماده خدمات رسانی در روزهای برفی هستند.

شهردار منطقه 2 خاطر نشان کرد:  درحال حاضر 7 هزار تن شن و نمک مخصوص در سایت های برف روبی دپو و  450عدد مخزن شن مخصوص جهت دسترسی شهروندان  در معابر اصلی و فرعی  جانمایی شده است .

وی افزود: به منظور هم افزایی در خدمت رسانی به شهروندان هماهنگی های لازم  با پلیس راهور، آتش نشانی و سایر دستگاه های خدمات رسان  صورت گرفته است تا عملیات برف روبی به نحو احسن انجام شود.

 مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران  نیز دراین مانور با ابراز رضایت از اقدامات مطلوب شهرداری منطقه  2 در آماده سازی به موقع سایت‌های برف روبی گفت:  شهرداری منطقه 2 با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین امکانات و ماشین آلات و نیروی انسانی  مورد نیاز از آمادگی لازم برای مدیریت بارش های زمستانی  برخوردار است.

وی افزود:  سناریو های تعریف شده برای هریک از نواحی مطابق با شرایط جغرافیایی آنها و همچنین هماهنگی های انجام شده با سایر دستگاه های خدمات رسان از اقدامات خوبی است که مورد توجه مدیریت منطقه قرار گرفته است.