به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی استرابی با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف فرهنگسازی تفکیک پسماند، کاهش حجم پسماند و در نهایت توسعه پایدار و حفظ منابع برای کودکان و نوجوانان  به اجرا درمی آید. 

به گفته او، نمایش موزیکال نقال شهر ما به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان به صورت زنده ساعت 15 امروز با مشارکت تلویزیون اینترنتی لحظه نگار برای نخستین بار در فضای مجازی میزبان شهروندان است.

استرابی گفت:  همچنین با همکاری آموزش و پرورش این نمایش موزیکال به صورت  زنده از سامانه شاد برای دانش آموزان منطقه 15 نیز پخش می شود.

شهردار ناحیه یک منطقه 15 گفت: با تلاش شهرداری تهران طی سالهای گذشته تفکیک پسماند خشک  از مبداء به یک فرهنگ تبدیل شد و اکثر شهروندان با مشارکت در این طرح مدیریت شهری را در ساماندهی زباله های شهر یاری کردند.

این گزارش حاکی است؛ برنامه نمایشی شاد و موزیکال نقال شهر ما از 4 طریق شامل لینک  https://lzn.gr/municipality15، صفحه اینستاگرام اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار به آدرس https://instagram.com/environmental_education_tehran?igshid=16ykgnadg4a2d، صفحه اینستاگرام سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران  به آدرس https://instagram.com/w.m.education?igshid=9u1tz9n4615q و صفحه اینستاگرام اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران،به آدرس https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODU0NTA2OTIwMDU2Mzky?igshid=1qf7s9ujsf6sz  ساعت 15 امروز به صورت زنده پخش می شود.