به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ؛اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این برنامه آموزشی به دلیل مقابله با شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعات و کلاسهای حضوری با هدف افزایش پویایی، نشاط اجتماعی و روانی به عنوان مولفه های مهم در سبک زندگی مردم، حساس سازی جامعه به نقش خود مراقبتی در افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سواد سلامت شهروندان، به صورت آنلاین در فضای مجازی به اجرا درمی آید.

 مختاری با اشاره به اینکه تاکنون وبینارهای آموزشی با موضوع بحران سالمندی و چالش ها و راهکارهای سالمندی، تاثیر سلامت روان بر استرس و اضطراب افراد، بررسی مسائل و مشکلات نابینایان، نقش حفاظتی زنان در پیشگیری از ابتلا اعضا خانواده در دوره کرونا، کنترل قند خون و استرس افراد دیابتی در دوران کرونا برگزار شد افزود: ششمین  وبینار نیز امروز با موضوع در ایام کرونا، افراد دارای معلولیت را بیشتر دریابیم برگزار می شود.

 مختاری در تشریح موضوعات آموزشی وبینارهای آتی افزود: روانشناسی کودک و نوجوان، زنان و خانواده، سلامت مردان، دیابت، ایدز ،هپاتیت و... از جمله این موضوعات است و با مشارکت اساتید صاحب نظر و متخصص در موضوعات آموزشی برگزار خواهد شد .

او به نقش بسزای اداره سلامت در دوران کرونا اشاره کرد و گفت؛ با تلاش همکارانم در این حوزه و انجام برنامه ریزی مناسب و هدفمند توانسته ایم   با مشارکت عموم شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا  و افزایش آگاهی شهروندان گام های خوبی برداریم.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه این برنامه های آموزشی به صورت آنلاین و به مدت یک ساعت می باشد افزود: شهروندان به منظور اطلاع بیشتر از زمان برگزاری و موضوعات این وبینارها می توانند به آدرس اینستاگرام shahrdari15_salamat مراجعه کنند.