به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، محمد رضا موسوی معاون فنی و عمران در این باره گفت: از ابتدای سال تاکنون در محدوده ناحیه 4  این منطقه در حدود 2600 متر مربع لکه گیری آسفالت انجام شده است.

موسوی ادامه داد: نگهداشت مینیاتوری عمرانی در راستای ایجاد بهبود در وضعیت تردد شهروندان گرامی بطور مستمر در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 اظهار کرد: در این قالب تا آخر آبان ماه سال فقط در سطح محدوده ناحیه 4  در حدود 560 تن آسفالت  لکه گیری  به صورت دستی  اجرا شده است .

او ادامه داد: طبق آمارها و بررسی های انجام شده بر اساس گزارش خروجی های سامانه های شهروندی  137 ، 1888  رضایت مندی شهروندان که از اهداف مهم شهرداری تهران می باشد که از درصد بالایی برخوردار است . معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 افزود: زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان نیز با پیگیری همکاران  ادارات فنی و 137 منطقه کاهش چشمگیری داشته است و این امر ما را به هدف خود که خدمات رسانی با کیفیت و بی وقفه به شهروندان است بسیار نزدیک نموده است .

موسوی با بیان اینکه عملیات نگهداشت عمرانی طبق نیاز سنجی و پهنه بندی در حال انجام است ابراز کرد:  شهروندان این منطقه شاهد تغییرات مثبت در تردد از معابر در محلات خود خواهند بود .

او گفت: در برنامه ریزی های انجام شده تا انتهای سال جاری شاهد مناسب سازی بسیاری از معابر حتی در فرعی ترین ادرسهای سطح محدوده خواهیم بود .

موسوی در پایان از همکاران زحمتکش سامانه 137 جهت خدمات رسانی شبانه روزی آن ها قدردانی نمود .