به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبرمختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت:   این پویش با مشارکت بی نظیر خیرین از ابتدای شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی به منظور یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار آغاز به کار کرد است و تاکنون در سه مرحله اسفندماه سال گذشته، ماه مبارک رمضان و دهه ولایت به صورت متمرکز و گسترده اجرا شده است.

او با اشاره به آغاز مرحله چهارم این رزمایش مومنانه گفت: 19 هزار بسته معیشتی، غذای گرم، گوشت، شیرخشک و بسته های بهداشتی در نواحی هفتگانه میان خانواده های کم برخوردار توزیع شده است.

مختاری با اشاره به اینکه در این مرحله از کمکهای مومنانه 7 فقره جهیزیه برای آغاز زندگی 7 زوج جوان تهیه و تحویل آنان شد گفت: این اقدام در راستای ترویج ازدواج آسان و کمک به شکل گیری بنیان خانواده انجام شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این کمک ها به همت بسیجیان، خیرین، شورایاری، معتمدین محله ها، سازمانهای مردم نهاد، روحانیون و هیات امنای مساجد انجام شد و تا پایان بحران کرونا ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه محدودیتی در مشارکت شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد وجود ندارد، گفت: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان برآورده شود.

مختاری در پایان از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت دعوت کرد.