به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 "محمد محمددوست" با اعلام این خبر و با بیان که شناسایی و رفع مشکلات کوچک و بزرگ محله ها نیازمند تعامل و مشارکت همه جانبه شهروندان با مدیریت شهری است افزود: در دور جدید بازدیدهای میدانی که از نیمه دوم آذر ماه آغاز شده است، ضمن بررسی درخواست های شورایاران، به نیازهای ضروری محله ها در قالب پروژه های کوچک مقیاس توجه ویژه شده و تلاش می شود رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

او با اشاره به شرایط خاص منطقه 4 تهران در مقایسه با مناطقه 22 گانه شهر تهران افزود: جمعیت و مساحت قابل توجه منطقه 4 و فاصله ایجاد شده از لحاظ توسعه محلی میان محله های شرقی(گلشن، شمیران نو و جوادیه و محله های غربی(پاسداران، ضرابخانه) عزم مدیریت شهری را بر تامین سرانه های مورد نیاز و کاهش این فاصله ها دوچندان کرده است.

محمددوست تصریح کرد: در بازدید از محله های مهران، کاظم آباد، مجیدیه شمس آباد، کوهک، پاسداران ضرابخانه، شیان لویزان، شهرک ولیعصر(عج)، مبارک آباد و حسین آباد، نارمک و علم صنعت پروژه های توسعه محله در قالب مصوبات عمرانی اجرا می شود.

شهردار منطقه 4 خاطر نشان کرد: در این بازدیدها موضوعات و مشکلات محله ها که به طور مستقیم و از طریق شورایاران به شهرداری منعکس شده، بررسی و نسبت به رفع آن ها اقدام می شود.

او تصریح کرد: در کنار مشکلات محلات و بر اساس سیاست های مدیریت شهری تهران، تلاش می شود تا با استفاده از نظرات شهروندان در تعریف پروژه ها به ویژه پروژه های کوچک مقیاس توسعه محلی بر اساس نیازهای ضروری محله ها، تعریف و اجرا شود.