به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  مرتضی رحمان زاده،  شهردار منطقه با بیان اینکه با توجه به محدودیت های اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور  رعایت پروتکل بهداشتی،  برنامه‌های شب یلدا و روز پرستار به صورت مجازی برگزار می‌شود گفت : این برنامه ها توسط اداره‌ فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ و مشارکت محلات سیزده گانه و نواحی چهارگانه پیش بینی و تدارک دیده شده است. 

 وی افزود: جشن های ویژه شب یلدا و روز پرستار به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و واتس آپ برگزار می شود.

شهردار منطقه۱۳ به  تهیه بسته های حمایتی شب یلدا اشاره کرد و اظهار داشت: این بسته ها در قالب کمک های مؤمنانه با همکاری خیرین محلات تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود .

وی به برگزاری انواع مسابقات فرهنگی و هنری اشاره‌ کرد و ادامه داد: این مسابقات با محوریت  عکاسی کنار سفره شب یلدا ،  نقاشی شب یلدا ویژه کودکان،  مسابقه حافظ خوانی و...  برگزار و جوایزی نیز به نفرات برتر اهدا می شود . 

شهردار منطقه۱۳ ،  برپایی سفره شب یلدا ویژه مراکز درمانی و کودکان مرکز بهشت ابدی،  تقدیر از کادر درمان بیمارستان فجر و نورافشانی محدوده را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این روزها اعلام کرد.

وی  خاطر نشان کرد: تهیه و پخش  کلیپ های آموزشی و یلدایی از قبیل خاطره گویی ، شاهنامه خوانی  ، قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برای نوه ها، اجرای برنامه آموزشی ننه سرما ، انتشار مطالب آموزشی و آداب و رسوم شب یلدا در اقوام گوناگون از جمله برنامه هایی است که به صورت مجازی برگزار می شود.