به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مرتضی اصغری معاون توسعه و منابع انسانی منطقه با اشاره به اینکه  امسال به دلیل بیماری کرونا امکان برگزاری متمرکز مراسم  نبود افزود: در این راستا مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در مناطق و معاونت های محل خدمت کارکنان انجام شد.

اصغری اضافه کرد: به همین منظور انارکی محمدی شهردار منطقه از زحمات و تلاش‌های فریدون نقدی و مهناز خوش طینت کارمندان نمونه جشنواره شهید رجایی با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی کرد.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اشاره به فرایند و معیارهای انتخاب نفرات برگزیده گفت: 17 کارمند برتر براساس شاخص رفتاری و عملکردی اعلام شده توسط حوزه ها به این معاونت معرفی شد و پس از ارزیابی براساس دستورالعمل معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در شورای تحول و ارتقای سرمایه انسانی در نهایت 2 کارمند با توجه به سهمیه درنظرگرفته شده برای منطقه 15 به عنوان کارمند نمونه انتخاب شدند.

اصغری گفت: عملکرد سازمان در گرو پیشرفت عملکرد برتر پرسنل و ایجاد انگیزه سرلوحه تلاش مضاعف در انجام امور استبرپایه این گزارش؛ با درخواست معاون توسعه منابع انسانی منطقه و موافقت شهردار منطقه و مصوبه شورای تحول از زحمات 15 پرسنل منطقه که در فرایند انتخاب برای جشنواره شهید رجایی به دلیل محدودیت در تعداد سهمیه بازمانده بودند، تقدیر خواهد شد.