به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 "محمد خادمی" با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و شب یلدا اظهار داشت : تقارن عید میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و شب یلدا بها نه ای شد تا با رعایت دستور العملهای بهداشتی ، ضمن حضور در بیمارستانهای  سطح منطقه از زحمات پرسنل کادر درمانی به ویژه پرستاران بی ادعا قدردانی کنیم و در شب یلدا با اجرای ویژه برنامه هایی یلدایی درکنار این عزیزان داشته باشیم .  

او با تاکید بر اهمیت ایجاد حس شور و نشاط در میان گروه های اجتماعی دور از کانون خانواده به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت : با مشارکت مجموعه فرهنگی خادمین فاطمی (س) و کانون های ادبی سرای محلات در کنار برپایی کاروان یلدایی ، دیدار و دلجویی از خانواده شهدای مدافع سلامت با عنوان "چله شاهدان" اجرا می شود.

خادمی با اشاره به برنامه های فرهنگی منطقه 4 در شب یلدا گفت: برگزاری جشنواره بزرگ یلدایی و مسابقه مجازی کتابخوانی با عنوان یک قاچ کتاب از دیگر اقدامات منطقه 4 در یلدای 99 است.

وی افزود: در این جشنواره و مسابقه یلدایی، شهروندان می توانند خاطرات یلدا و آثار هنری و دلنوشته های خود را در جهت قدردانی از کادر درمانی وجهادگران عرصه سلامت در قالب پادکست، فیلم، عکس و.... به دبیرخانه منطقه 4 به آدرس 4http://t.me/farhangi_ ارسال کنند.