به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری #منطقه۲۱، در این نشست مصطفی بیگی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه‌ با تاکید بر نقش سمن‌ها در توسعه‌ فرهنگی و اجتماعی گفت: 

 تشکل های مردم نهاد، چابک‌تر از بخش دولتی و شهرداری و فارغ از بروکراسی‌های معمول، می‌توانند مشکلاتی که شهروندان با آن مواجه هستند را حل و فصل کنند. وی در ادامه افزود: 

 سمن‌سرای شهرداری منطقه۲۱، در اختیار تشکل های مردم نهاد قرار خواهد گرفت و هر یک از آنان می‌توانند با درخواست وقت قبلی، برخی جلسات، دیدارها و کلاس های آموزشی را در راستای اهداف آموزش و توانمندسازی سمن ها در این محل و سایر مکان های این منطقه برگزار کنند.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه، نمایندگان تشکل های حاضر، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری برای فعالیت حداکثری و بهینه در سطح #منطقه۲۱ اعلام کردند.

ضمن اینکه هدف از حضور  تشکل ها با موضوع حمایت از افراد آسیب پذیر، معلولین، کودکان، سالمندان، زنان کارآفرین، افراد دارای ناتوانی ذهنی و  اوتیسمی و ارائه آموزش ها و مهارت های زندگی برای شهروندان بوده است.

در این نشست؛ نمایندگان تشکل ها اظهار امیدواری کردند تا در جهت ادامه جلسات، تبادل اطلاعات، هم اندیشی و هم افزایی برنامه ها را در سطح منطقه۲۱ ادامه دهند.

در پایان انصاری مدیر اداره سلامت  منطقه۲۱ خواستار هماهنگی جهت تعامل افراد تاثیرگذار تشکل ها و ارتباط آنها با تشکل های دیگر به منظور خدمات رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان را جزء اولویت ها قرار داده و  پیشرفت در ارائه خدمات مفید در سمن سرای  منطقه۲۱ آرزو کرد.