به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس "نیما نیازمند" که در تشریح اقدامات قرارگاه جهادی حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران طی سال 1399 سخن می گفت، یادآور شد: از ابتدای سال جاری 28 باب از منازل مسکونی خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان در مناطق مختلف شهر تهران مورد اجرای فعالیت هایی از قبیل تعمیر سرویس بهداشتی و حمام، رنگ آمیزی و نقاشی، لوله کشی، برق کشی و عایق کاری سقف قرار گرفته و به این ترتیب مشکلات این واحدهای مسکونی با اجرای اقدامات ترمیمی ضروری و با همکاری گروه های جهادی سازمان بسیج شهرداری تهران برطرف شده است.

وی با بیان آنکه هم اکنون مرمت 22 واحد مسکونی دیگر زیرنظر جهادگران حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد کار مرمت این واحدها تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

به گفته فرمانده بسیج حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی، شناسایی منازل مذکور از طریق فراخوان به مناطق 22گانه شهرداری تهران صورت پذیرفته و معرفی واحدهای نیازمند اقدامات مرمتی که مورد سکونت خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان قرار دارند همچنان ادامه دارد. براساس برآوردهای صورت گرفته هزینه تقریبی این اقدامات تا پایان سال جاری به رقمی حدود یک میلیارد و 500 هزار تومان می رسد.