به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "حمیدرضا فرخی" در این باره افزود: همزمان با شیوع بیماری کووید 19 و به منظور سلامتی، زیبایی و آراستگی هرچه بیشتر شهر شستشو و ضدعفونی تمامی المان های شهری، بوستانی،  بازپیرایی فضاهای سبز، کاشت و توسعه فضاهای سبز بوستان های محلی و جنگلی، رفت و روب و لایروبی انهار روباز و روبسته، برگزاری کلاس های مجاری آموزشی پسماند برای خانواده ها و ... از اقدامات صورت گرفته در این طرح به شمار می رود.

او خاطرنشان کرد: نصب پرتابل های اطلاع رسانی برای شهروندان به خصوص پیام های سلامت  و بهداشتی درخصوص بیماری کرونا از جمله اقدامات سازنده ای است که در بهینه شدن رفتارهای مناسب شهروندی برای سلامت هرچه بیشتر شهر می توان از آن نام برد.

فرخی با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: طعمه گذاری در معابر، لایروبی و نظافت کانال ها و مسیل ها، واکاری فضاهای سبز شهری، احیاء باغچه های شهر ، رفع خطر از دریچه های آب و فاضلاب در محلات، عملیات پوسترکنی و حذف برچسب های مازاد از دیواره های شهری و ... از جمله اقدامات انجام گرفته در این عملیات است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه4 در پایان گفت: این طرح به منظور رضایت هرچه بیشتر شهروندان و داشتن شهری سلامت و پاکیزه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.