به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مجتبی شکری، شهردار منطقه۱۳ صبحگاه روز پنجشنبه(۴ دی ماه) در بازدید معبر به معبر به صورت پیاده نحوه خدمات رسانی به شهروندان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 

وی در این بازدید که به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری منطقه برگزار شد، بر مطالعه و اجرای فعالیت های مردم پسند تاکید کرد و گفت:  بهره گیــری از امکانــات بالقــوه و بالفعــل بســتر و زمینــە محلـی، از طریـق ارزش افزایـی در ابعـاد مختلـف، انگیـزه و پویایـی لازم بـرای ارتقـای کمی و کیفی رشد، توسعه و زندگـی در بافت هـای شـهری را فراهـم مـی آورد. 

وی در عین حال از معاونین خود خواست اقـدامات حوزه خود را در جهـت فراهـم کـردن بسـتر و زیرسـاختهای فنـی لازم بـرای مجموعه ای از اقدامـات خرد بـا محوریـت مطالبـه و مشـارکت شـهروندان در عرصـە بـاز همگانـی، مسـیر بازآفرینـی بافـت شـهری از طریـق ارتقای کیفیـت محیطـی در عرصـە همگانی به شـیوهای مؤثرتر، در بــازە زمانــی مدیریــت شــده و بــه صورتــی تدریجــی و مســتمر در دستور کار قرار دهند. 

از دیگر برنامه های شهردار منطقه ، دیدار با خانواده مرحومه فرحناز چاووشی، پرستار بیمارستان شهید رجایی ساکن در محله نیروی هوایی بود که به همراه معاونین و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

در این دیدار ، شکری ضمن ابلاغ و اهدا  پیام و لوح تقدیر دکتر حناچی، شهردار محترم شهر تهران گفت: پیغمبر خدا (ص) می‌فرماید که اگر کسی یک روز یا یک شب را در کنار بیماری بماند و به او خدمت کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل‌الله (ع) محشور می‌کند و این مقامی است که این شهدای گرانقدر همانند ایثارگران دوران دفاع مقدس با انتخاب راه خدمت به کشور و مردم بدان دست یافتند.

همچنین ،دیدار مردمی شهردار منطقه۱۳ با شهروندان محله اشراقی همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در فضایی صمیمی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد. 

مجتبی شکری شهردار منطقه ۱۳ در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران گفت: بنده و مجموعه مدیران شهری منطقه همواره خود را خادم شهروندان می دانیم و بیش از پیش در جهت برقراری ارتباط پویا و دو سویه با شهروندان عزیزمان حرکت خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه در قانون شهرداریها وظایف متعددی بر عهده شهرداریست، همکاری مردم با شهرداری را در رفع نیازهای شهر مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: مشارکت شهروندان در امور شهری ضرورتی است که قطعا میتواند منجر به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر شود. 

گفتنی است در این دیدار شهروندان نیز درخواستهای خود را مطرح و از سوی شهردار و مسئولین این شهرداری مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.