به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی این نشست که متعاقب برگزیده شدن پروژه احداث ساختمان خانه شهر به عنوان طرح برتر بتنی در بیست و سومین همایش ملی بتن و زلزله برگزار شد، مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به عنوان مجری پروژه مذکور مورد تقدیر قرار گرفتند.

هیئت داوران انجمن علمی بین المللی بتن آمریکا (ACI)-شاخه ایران و مرکز تحقیقات بتن (متب) که از نهادهای برگزار کننده همایش ملی بتن و زلزله می باشند، در حالی پروژه احداث ساختمان خانه شهر را به عنوان یکی از طرح های برتر بتنی برگزیدند که عملیات سازه ای این پروژه به تازگی به اتمام رسیده است و تلاش برای اجرای اقداماتی از قبیل نصب تجهیزات تاسیساتی، نازک کاری و تکمیل نما طبق برنامه در آن ادامه دارد.

گفتنی است پروژه احداث ساختمان خانه شهر با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران و ایجاد فضای فرهنگی در دو فاز احداث خانه شهر و ارتقاء کیفی و ساماندهی میدان امام خمینی (ره) تعریف شده که در هر دو فاز فعال است. ساختمان خانه شهر در زمینی به مساحت 4900 مترمربع و زیربنای 18000 مترمربع در 4 طبقه در حال احداث است.