به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  مجتبی شکری،  شهردار منطقه در این جلسه با بیان اینکه می بایست از تمام ظرفیتها در روشنگری و بیان شخصیت، ویژگی و اعتقادات این سردار سرافراز با بهره مندی از مشارکت شهروندان استفاده شود، تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را باید ترجمه کنیم و به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

وی تاکید کرد:  سند راهبردی برنامه های فرهنگی منطقه با مشارکت اعضای این شورا تهیه و تدوین شود . 

شهردار منطقه۱۳ ادامه داد : علاوه بر فضاسازی مناسب سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی،  پنج مکان مناسب برای دیوارنگاری تمثال شهید شناسایی شود. 

شهردار منطقه۱۳ ابراز امیدواری کرد :  برنامه‌های شهرداری منطقه در راستای مکتب حاج قاسم به گونه ای  برنامه‌ریزی شود که بتوانیم بخشی از سیره و مکتب ایشان را به جامعه و نسل جوان بیش از پیش معرفی نماییم‌.

گفتنی است در ادامه این جلسه اعضاء شورای فرهنگی منطقه، هر کدام مطالبی در جهت عملیاتی نمودن هر چه بهتر برنامه های پیش رو و استفاده حداکثری از پتانسیل های منطقه در برگزاری هر چه باشکوه تر اولین مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مطرح کردند.

رژه  خودرو و  موتورسواران بسیجی ، دیدار و تکریم خانواده های شهدای مدافع حرم،  یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی،  فضاسازی محیطی، توزیع هزار سبد معیشتی ، مراسم صبحگاه مشترک سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی،  اجرای برنامه و مسابقات فرهنگی با محوریت مکتب حاج قاسم در فضای مجازی از جمله برنامه‌های پیشنهادی اعضای شورای فرهنگی منطقه۱۳ در این جلسه بود.