به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی سازمان بازرسی؛ سید مجتبی موسوی معاف رئیس این مرکز گفت: به منظور ارتقای حساسیت در رسیدگی به پیام‌های شهروندی و طبق هماهنگی‌های بعمل آمده با سازمان فناوری، پیام‌های ۱۸۸۸ که توسط واحد‌های اجرایی در موعد مقرر رسیدگی نشوند به کارتابل واحدهای بالاتر ارجاع سیستمی می‌گردند.

موسوی معاف در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز ۱۸۸۸ که با حضور شهرداران مناطق ۵ و ۱۶ برگزار شد با اشاره به برخی مشکلات گفت: تبدیل پارکینگ به مسکونی و ساخت‌وساز غیرمجاز و عدم اجرای آرای ماده صد مربوط به سنوات گذشته از جمله گلایه‌مندی شهروندان در منطقه ۵ و ضرورت تامین روشنایی ایستگاه تاکسیرانی در پایانه جنوب از مهمترین مشکلات در منطقه ۱۶ است.

در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز نظارت همگانی، ۱۲۱ شهروند با شهردار و مدیران ارشد منطقه ۵ گفتگو کردند که مسائل شهرسازی (تغییر کاربری و ساخت‌وساز غیرمجاز، امور شهری و حمل‌ونقل و ترافیک) از بیشترین موضوعات طرح شده بود. هم چنین ۱۰۰ شهروند با شهردار و مدیران ارشد منطقه ۱۶ گفتگو کردند که تقدیر و تشکر، سد معبر و رنگ‌آمیزی دیوارها و پله‌ها از مهمترین موضوعات درخواستی بود.