به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مجتبی شکری ، شهردار منطقه۱۳  در بازدید از ورک شاپ تصویرسازی و نقاشی سردار دل ها در خیابان پیروزی، جنب ایستگاه مترو ابن سینا با اشاره به اهتمام شهرداری منطقه و سایر بخش های محدوده شهری برای برگزاری   شایسته و مناسب برنامه های سالگرد  شهادت حاج قاسم سلیمانی  گفت : در سالروز بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی ، فرصت را مغتنم شمرده و فضایی را برای  ترویج مکتب شهید سلیمانی ایجاد کردیم که خوشبختانه اقشار مختلف مردم از این رویداد استقبال کردند. 

وی مشارکت مردمی را  به عنوان رمز ماندگاری فعالیت ها برشمرد و افزود :  هیچ رخدادی  بدون حضور مردم ، جایگاهی ندارد و مشارکت کلیه شهروندان در فعالیت های شهری ، می تواند مشروعیت ، مقبولیت  و رضایتمندی شهروندان را برای مدیریت شهری توامان به ارمغان بیاورد. 

شهردار منطقه ۱۳ به برپایی ایستگاه های فرهنگی و هنری در نواحی چهارگانه منطقه۱۳  اشاره کرد و افزود: این ایستگاه ها در بوستان های خیام ، پیروزی ، دانش آموز، فلکه دوم نیروی هوایی پذیرای شهروندان است.

شکری اظهارداشت: علاوه بر اجرای گروه سرود و همخوانی نوجوانان منطقه  و ترسیم تصاویر شهید سلیمانی در ایستگاه مترو ابن سینا ، غرفه عکس یادگاری با تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  برپا شد. 

به گفته وی حرکت کاروان خودرویی  در خیابان پیروزی و میادین اصلی منطقه ، خودرو نویسی با شابلون با شعار مرد میدان در نواحی چهارگانه و فضاسازی و تبلیغات محیطی  به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار دل ها از دیگر برنامه های  فرهنگی منطقه ۱۳ و ستاد بزرگداشت سردار دل ها  در این منطقه است.