به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، انارکی محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه گفت: حاج قاسم سلیمانی با اخلاص و ولایت‌مداری با آغوش باز به سوی شهادت رفت و شناخت این شهید بزرگوار و تلاش‌ها و رشادت‌های ایشان در راستای سربلندی اسلام و ایران و دفاع از حریم حرم، کاری بس دشوار و زبان از بیان آن قاصر است.

 به گفته او، شهرداری منطقه با مشارکت همه جانبه حوزه های مختلف منطقه و نواحی هفتگانه، مدیران محلات، حوزه و پایگاه های بسیج، سازمان های مردم نهاد و مساجد و با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در زمان شیوع ویروس کرونا، یاد و خاطره سردار دلها را گرامی داشت.

محمدی در ادامه افزود: برپایی ایستگاه فرهنگی قهرمانان مقاومت و نمایشگاه عکس سردار دلها، حرکت کاروان "مرد میدان" در محله ها، برنامه آبروی محله، توزیع وصیت نامه سردار به همراه ماسک، جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان با محوریت ابعاد مختلف شخصیتی سردار در قالب دل نوشته، داستان، خطاطی، شعر و ... ، برگزاری ورک شاپ نقاشی با هدف الگو سازی شخصیت شهید سلیمانی و برگزاری دهمین کنگره شهدای افسریه نیز به منظور بزرگداشت سردار دلها اجرا شد. 

شهردار منطقه افزود: اجرای برنامه های مختلف در فضای مجازی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شامل برگزاری قرائت زیارت عاشورا، پویش قرآنی، نمایشگاه مجازی قرآن کریم، مسابقه و تهیه کلیپ از دیگر برنامه های اجرایی بود.

او در پایان افزود: همزمان با این ایام معابر شهری، محله ها، ساختمان های اداری و عرشه های پل مزین به تصاویر سردار دلها شد و ریسه و پرچمهای مشکی نیز در سطح محدوده نصب شد.