به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه22، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی بنای یادمان شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان،گفت: به زودی یادمان این شهید سرافراز در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس نصب خواهد شد.

رحمان زاده با بیان اینکه شهید سلیمانی از شخصیت‌های ملی و پر افتخار کشور است، افزود: خاطرات، رشادت‌ها و جانفشانی‌های حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت از حافظه ملت ایران و جهان پاک نخواهد شد و مزین شدن نام این شهید بزرگوار برای معرفی ایشان به نسل‌های آینده ضروری است.

شهردار منطقه22 ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار از وظایف همه مسلمانان است و شهرداری در راستای قدرشناسی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های این شهید بزرگوار، ساخت یادمان قهرمان ملی و سرافراز وطن را در دستور کار قرار داده است و امیدوارم همه ما مدیران شهری در انجام امور شهر تهران و خدمت به مردم ،مرد میدان شدن را از حاج قاسم یاد بگیریم .

گفتنی است در این مراسم خانواده آن شهید والامقام، پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، یوسف افضلی معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری و ... حضور داشتند.