به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مجتبی شکری شهردار منطقه ۱۳ در دومین نشست با دبیران شورایاری محلات، ضمن استماع گزارشات و بیان درخواست های دبیران شورایاری محلات گفت:معتقدم کاری که قرار است در منطقه  اجرا شود باید فاخر، باکیفیت و ارزشمند باشد تا آیندگان از آن ها به نیکی یاد کرده و در گذر زمان اثر بخش باشند. 

وی با اشاره به پیگیری جدی مساله اراضی ساصد گفت: چنانچه اراضی ساصد آزاد شود بسیاری از کمبود های سرانه منطقه در بخش های مختلف فرهنگی، ورزشی، خدماتی، فضای سبز و... مرتفع خداهد شد. 

مهندس شکری با بیان اینکه منطقه پتانسیل بالایی برای انجام کارهای بزرگ دارد تصریح کرد:  شورایاران با مطالبه گری و بیان نیازهای محله خود نقش مهمی در رسیدن محله خود به حد مطلوب و ایده آل شهری دارند. 

وی در عین حال از دبیران شورایاری محلات خواست تا این نشست ها به جلسات پیشنهاد، نوآوری و اتاق فکر محلات تبدیل شود تا به جای استفاده از افعال آینده، با افتخار اعلام کنیم که چه خدماتی را برای رفاه حال شهروندان به نتیجه و ثبت رسانده ایم.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین  عصر روز گذشته (۱۶دی ماه) پس از پایان نشست با شورایاران  به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری منطقه از دو پروژه عمرانی سوله انبار، اسکان کارگری سوله بازیافت و همچنین سایت مرکزی برف روبی منطقه بازدید کرد.

در این بازدید آخرین وضعیت ساخت اسکان کارگری و سوله انبار مورد پایش قرار گرفت و مراحل پیشرفت این پروژه ها بررسی شد.

مجتبی شکری همچنین در حاشیه بازدید از سایت برف روبی گفت: طبق پیش بینی قبلی،  بیش از چهل سایت برف روبی متناسب با شرایط منطقه با نیرو ها و تجهیزات لازم در سطح منطقه ۱۳ برای خدمت رسانی در آماده باش کامل بوده و به انجام وظیفه پرداختند.

شهردار منطقه در عین حال اظهار داشت: سعی شده با پیش بینی های انجام شده توسط ستاد برف روبی شهرداری منطقه ۱۳، نقاط حساس منطقه قبل از شروع بارش شناسایی و با استقرار کلیه تجهیزات در این نقاط و انجام عملیات شن پاشی مشکلی در معابر اصلی و فرعی ایجاد نشود.