به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام این خبرگفت: نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است و برهمین اساس طرح فوریتی نگهداشت با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان به صورت برنامه هفتگی اجرا می شود.

وی افزود : با توجه به دستورالعمل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تاکید بر نگهداشت شهر، روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته  با بسیج نیروهای خدمات شهری  ،خدمات رسانی در محلات و محورهای اصلی انجام می شود.

معاون شهردار منطقه2 افزود: خدمات نگهداشت شهر در همه حوزه های فضای سبز، زیباسازی، خدمات شهری ، بازیافت، سد معبر و... شامل نظافت و رفت و ر ب ، شستشوی المانهای شهری ، ایستگاههای اتوبوس و پاکسازی زمینهای بایر ، طعمه گذاری و...است.

کریمی پور کاهش پیام های مردمی در سامانه های ۱۳۷ و نظارت همگانی ۱۸۸۸  را از اولویت های مدیریت منطقه برشمرد و گفت: تلاش می شود با اجرای طرح فوریتی  و ارتقای خدمات رسانی در سطح محلات و معابر، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.