به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، فائزه دولتی با اشاره به جایگاه قام معصوم وجود مقدس حضرت زهرا (س) به عنوان سرلوحه ایمان و یقین، تاکید کرد: فاطمه علیه السلام، نماد صبر لایزال نبوی است که با سیره خویش رسیدن به یقین و ثبات و استقامت در حق را لازمه بندگی پروردگار و پرهیز از استکبار و برتری جویی معرفی می کند.

وی تصریح کرد: در این برهه از زمان و تنگناهای مختلفی که جامعه با آن روبرو است باید بیش از پیش بر الگو و اسوه استقامت تاکید و از سیره آن حضرت پیروی کرد.

معاون شهردار منطقه 7 در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا و در جهت پاسداشت مراسم و مناسک اسلامی شیعی، به مناسبت شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم گسترده عزاداری در جای جای منطقه 7 برگزار می شود.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری اجتماعات عزاداری با مشارکت هیئت ها و حسینیه ها در میدان های نامجو، هفت تیر و در مزار شهدای گمنام واقع در باغ موزه قصر، پویش ختم قرآن در سرای محلات، مساجد و حسینیه ها، برگزاری نمایش آئینی در دهه سوم فاطمیه در باغ موزه قصر و برگزاری مراسم چهارپایه خوانی در نقاط پرتردد منطقه تنها بخشی از اقداماتی است که از سوی این منطقه در عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا می شود.