به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این باره گفت: مردان نقره ای با در دست داشتن پلاکاردها و پوسترهایی حاوی مضامین آموزشی از جمله:  برای سلامتی خودتان کلاه ایمنی بگذارید، در پیاده رو تردد نکنید، حق تقدم در معابر را رعایت کنید، داخل تونل ها نشوید، مفاهیم ایمنی و ترافیک را به موتورسوران اطلاع رسانی کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 افزود: حساس سازی و آگاه سازی عمومی شهروندان جهت رعایت مسائل ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی، ترغیب به استفاده از کلاه ایمنی، تغییر رفتار موتورسواران  از طریق هوشیارسازی و آگاه سازی خانواده آنها و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی با محور طرح"موتورسوار خوب"  تا پایان اردیبهشت 1400 از هدف های این پویش است.

او اظهار کرد: اجرای نمایش گروه مردان نقره ای، اهدای گل، پیکسل و برچسب به موتورسواران خوب از جمله برنامه های مانور موتورسوار خوب است.

کمالی نسب بیان کرد: در صورت رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی توسط موتورسواران، توسط پلیس متوقف شده و با پوشاندن جلیقه پلیس راهور و در دست گرفتن تابلوهای راهنمایی و رانندگی، مجبور بودند به مابقی موتورسواران قوانین را تذکر دهند.

این مانور توسط اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه 3 ، پلیس راهور و نیروی انتظامی در دومین روز از هفته هوای پاک در بلوار میرداماد برگزار شد.