به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید مصطفی موسوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته، طرح زمستان گرم به منظور ساماندهی افراد آسیب دیده از سوی اداره آسیب های اجتماعی اجرا شده و با انتقال افراد بی خانمان از منطقه به گرم خانه ها، خدمات مورد نیاز بهداشتی و غذای گرم در اختیار آنان قرار می گیرد.

او افزود: آسیب دیدگان اجتماعی در زمان اقامت خود در مددسرای منطقه۹ از خدمات مددکاری، پزشکی، مشاوره ای و امکاناتی نظیر حمام، آرایشگاه، لباس و غذای گرم بهره مند می شوند.

شهردار منطقه9 تاکید کرد: این مددسرا با مساحت ۵۰۰مترمربع و ظرفیت۱۵۰ نفر که در حال حاضر به خاطر برودت دما به لحاظ پذیرش مددجویان ظرفیت آن تکمیل است در بزرگراه فتح ۲۹ واقع شده و بر اساس شاخص ها و استاندارهای سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به صورت شبانه‌روزی پذیرای مددجویان است.

موسوی هدف کلی از اجرای این طرح را ارتقاء امنیت در منطقه و بهبود سلامت جسمانی، روانی و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی دانست.

او در خاتمه یاد آور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده‌‌ افراد بی‌سرپناه از طریق سامانه ۱۳۷ یا تلفن ۵۵۵۲۲۳۲۲ مجموعه شهری را در ارائه خدمات بهینه تر به این افراد یاری کنند.