به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر،  سید علی مفاخریان در نشستی با شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: بوستان ولایت در این منطقه  دارای ظرفیت لازم برای راه‌اندازی مرکز خرید و فروش خودرو ، روزبازار   و مرکز نواوری است . با استفاده از این ظرفیت می‌توانیم علاوه بر درآمدزایی ، بخشی از معضلات شهری را حل کنیم. 

وی با بیان اینکه هوشمند سازی مراکز خرید و فروش خودرو از برنامه‌های شرکت ساماندهی است، اظهار کرد: با این اقدام می‌توان  خودرو ها را  در طول هفته، در فضای مجازی با برند مراکز خرید و فروش شهرداری و با مزیت کارشناسی اصالت به نمایش گذاشت و برای خرید و فروش اقدام کرد.  

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در ادامه تصریح کرد: برای خرید و فروش موتور سیکلت یا  دوچرخه و ... مرکز مشخصی وجود ندارد ولی  می‌توانیم در مرکز بوستان ولایت برای راه‌اندازی چنین مرکزی اقدام کنیم.  

مفاخریان در پایان خاطرنشان کرد: در فضای بوستان ولایت ظرفیت ایجاد روزبازار برای ساماندهی دستفروشان وجود دارد اما باید زیرساخت‌های لازم برای جذب مخاطب تامین شود. اقداماتی نظیر تامین پارکینگ یا استفاده از گروههای هنری در بازارها می‌تواند تضمین رونق نمایشگاهها و بازارها باشد. 

توکلی شهردار منطقه ۱۹ تهران نیز در این نشست گفت: شهرداری منطقه ۱۹ آمادگی  تامین  فضا برای ایجاد مرکز  خرید و فروش خودرو ، مرکز فناوری و روزبازار در بوستان ولایت دارد اما این نوع بهره برداری باید به شکلی باشد که مانع بهره‌برداری های بعدی نشود.