به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه9؛ علیرضا خامسیان در نشست هم اندیشی با جمعی از نخبگان منطقه ۹ ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،یکی از اهداف انقلاب را مشارکت موثر مردم در رویدادهای مهم دانست و گفت: استفاده از ظرفیت و نظرات نخبگان در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه پروژه ها و فعالیت های پیش رو می تواند گامی مهم و ارزنده در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری باشد.
خامسیان با اشاره به این مطلب که باید در حوزه های مختلف از نظرات و پیشنهادات ذینفعان که همان شهروندان هستند استفاده شود گفت: نخبگان می توانند به عنوان مشاوران توانمند در کنار مدیریت شهری این نهاد را به اهداف خرد و کلان جهت تحقق نیازهای شهروندان برسانند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 تصریح کرد: یکی از رسالت های ما اجرای رویدادهای فرهنگی است که در این زمینه می توان به افتتاح خیابان اجتماعی در انتهای خیابان استاد معین اشاره کرد، که این پروژه می تواند محلی مناسب جهت تعاملات اجتماعی و فرهنگی شهروندان باشد.
وی افزود: تلاشمان این است که محورهای مورد نظر در مدیریت شهری از جمله کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی بانوان و فضاهای بی دفاع شهری را با کمک و استفاده از ظرفیت نخبگان، NGO ها و فعالان اجتماعی بررسی و مشکلات را مرتفع کنیم.
خامسیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 در پایان خاطر نشان کرد؛ از تمامی نخبگان و فعالان اجتماعی درخواست میکنیم ما را در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله آموزش شهروندی، توانمند سازی بانوان، کاهش آسیب های اجتماعی یاری دهند تا به کمک هم بتوانیم گام های بزرگ و موثری برای تمامی شهروندان منطقه برداریم.