به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی سازمان بازرسی؛ در این جلسه علی توکلی شهردار و مدیران ارشد منطقه ۱۹ به ۱۳۸ تماس با فراوانی موضوعات پرداخت عوارض و موضوعات مالی و حوزه خدمات شهری پاسخگویی کردند و فرهاد افشار شهردار به همراه مدیران ارشد منطقه ۲۰ نیز به ۶۸ تماس با موضوعات مزاحمت واحدهای صنفی، آبیاری و هرس درختان و روشنایی فضای سبز رسیدگی نمودند.

سیدمجتبی موسوی معاف در این جلسه به ماندگاری برخی گلایه‌مندی‌های دارای فراوانی در مناطق اشاره کرد و گفت: مرکز نظارت همگانی با توجه به وظیفه ذاتی خود، علاوه بر ارائه و انعکاس این موارد در قالب گزارش‌های آسیب‌شناسی و تحلیلی در جلسه شورای شهرداران، موضوعات مورد اشاره را در گروه‌های مشخص دسته‌بندی کرده و به حوزه‌های تخصصی ارجاع می‌دهد تا علاوه بر طرح راهکارهای منسجم و کارشناسی برای حل ریشه‌ای مشکلات موجود، فرآیندهای معیوب نیز اصلاح گردد.

علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ نیز در این جلسه ارتقای کیفی و کمی رسیدگی به پیام‌های مردمی را حاصل تلاش همکاران و راهنمایی مرکز ۱۸۸۸ برشمرد و بر لزوم اهتمام در پاسخگویی به مردم تاکید کرد.

براساس این گزارش فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ هم با تاکید بر اهمیت آنالیز مستمر پیام‌های مردمی و ریشه‌یابی مسایل و مشکلات مطروحه در قالب تماس از سوی مردم، گفت: در منطقه ۲۰ هر دو هفته طی جلسه‌ای پیام‌های مردمی تحلیل و ضعف‌های موجود در سیستم را شناسایی می‌کنیم تا نارضایتی مردم را به حداقل ممکن برسانیم.

وی با اشاره به برخی محدودیت‌ها از قبیل منابع مالی و... تصریح کرد: علیرغم کمبود امکانات در تلاشیم با مدیریت در حوزه تعمیر و نگهداشت آسفالت و تجهیزات شهری و... به نحوی عمل کنیم که پیام‌های گلایه‌مندی از سوی شهروندان به حداقل برسد.

شهردار منطقه ۲۰ افزود: ضروریست برای برخی موضوعات از قبیل نحوه برخورد با سدمعبر و دستفروشان، مزاحمت‌های ناشی از ساخت‌وساز و... الگو و نحوه عمل یکسان تعریف شده و در اختیار مناطق قرار گیرد تا شاهد وحدت‌رویه و کاهش آسیب‌ها در این موضوعات باشیم.