به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام دانست.

 رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

او با اشاره به اینکه دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد، افزود: در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری  «گام دوم انقلاب» در سه بخش خاطره نویسی، شعر انقلابی و خوش نویسی با مشارکت اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی منطقه ویژه پرسنل و خانواده های آنها آغاز شده است.

محمدی افزود: مفاهیم آثار می بایست  در پاسخ به مطالب ذکر شده در بیانیه رهبر معظم انقلاب  باشد و  به کلیه آثار پذیرفته شده در مسابقه گواهینامه حضور در مسابقه اهدا خواهد شد.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح ویژه برنامه های حوزه مقاومت بسیج منطقه پرداخت و گفت: برگزاری مسابقات تهیه روزنامه دیواری با موضوع انقلاب،  کتابخوانی به محوریت کتاب « صعود چهل ساله»، برپایی نمایشگاه عکس تصاویر شهدای انقلاب در ساختمان شهرداری، بازدید از خانواده های معظم شهدای انقلاب ساکن منطقه، عطرافشانی و غباروبی مزار شهدای انقلاب و نصب 500 بنر با موضوع انقلاب در معابر سطح منطقه از جمله این اقدامات است.

محمدی اضافه کرد: همچنین سلسله جشنهای انقلاب با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با همکاری مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران بعد از نماز مغرب و عشاء با هدف معرفی دستاوردها و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و تداوم و تقویت روحیه ی نشاط انقلابی در 6 مسجد شاخص منطقه برگزار می شود.