به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن افزود: این زمین ورزشی در مجموعه بعثت ناحیه یک با مشارکت هیات کبدی استان تهران به پیشرفت 90 درصدی رسیده است که به زودی با اتمام فعالیت در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

او اضافه کرد:  منطقه 15 از ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه ورزشی برخوردار است و تعداد زیادی از ورزشکاران، مربیان و داوران بین المللی ورزشی کبدی ساکن منطقه 15 هستند و منطقه 15 مهد کبدی استان تهران است که با هم افزایی بیشتر با هیات ورزشی می توانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.

محمدی افزود: گسترش و تقویت ورزش محلات بستری مناسب در رسیدن به ورزش قهرمانی و حرفه ای است و نقش موثری در کشف استعدادهای نخبه ورزشی و پایه گذار اصلی برای قهرمان پروری است. 

او گفت: تلاش کردیم با تامین زیرساخت های ورزشی، ساماندهی مسابقات ورزشی در محله ها، تشویق به گسترش ورزش همگانی میان شهروندان و افرایش ایستگاه های فعالیت بدنی در تحقق شعار «تهران شهری برای همه» و برقراری عدالت اجتماحی گام برداریم.

این گزارش حاکی است؛ زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی بانوان از شهردار منطقه به لحاظ حمایتها و  برگزاری منظم مسابقات ورزشی محلات تشکر کرد.

برپایه این گزارش؛ در ادامه این نشست عنصری رئیس هیات کبدی استان تهران نیز از شهردار منطقه تشکر کرد و گفت: انصافا منطقه 15 تنها منطقه ای است که در حد توان در بحث کبدی با ما و ورزشکاران همسو است. 

این گزازش می افزاید؛ زهرا کریمی از اعضای تیم ملی کبدی بانوان است که کار خود را از ورزش محلات و مجموعه ورزشی الزهرا10در ناحیه 3 منطقه آغاز کرد، این ورزشکار با استعداد یابی و راهنمایی مربیان این مجموعه ورزشی موفق شد در سن 20 سالگی در ورزش حرفه ایی مقام نخست آسیا را کسب کند.