به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شهردار منطقه و دیگر شرکت کنندگان با هدف نهادینه شدن فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل پاک صبح روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه از خیابان شهید رجب نیا (شهرزاد) در ابتدای خیابان شهید طالبی تا مجموعه ورزشی مادر و کودک واقع در بزرگراه بعثت را رکاب زدند.

بنابراین گزارش، در پایان شهردار منطقه به همراه موسوی نژاد مسئول تربیت بدنی جنوبشرق و حیاتی مسئول هیاتهای ورزش همگانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر از شرکت کنندگان در پویش دوچرخه سواری، از نفرات برگزیده با اهدای جوایزی تقدیر کردند. 

این گزارش حاکیست، در این مراسم به قید قرعه از ۱۰ نفر از شرکت کنندگان و همچنین یکی از شهروندان سالمند منطقه که در ترددهای روزانه خود در سطح شهر از دوچرخه استفاده می کند، تقدیر شد. 

شایان ذکر است، به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه سخنرانی و تجمع در فضای بسته برگزار نشد.  

بر پایه این گزارش، این مراسم با همکاری شهرداری منطقه ۱۵، سازمان ورزش شهرداری تهران، اداره تربیت بدنی جنوبشرق، حوزه ۳۲۱ ناحیه مالک اشتر و شورایاری محله مطهری، مظاهری و با همکاری و مشارکت پلیس راهور منطقه در برقراری امنیت مسیر دوچرخه سواری برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، اطلاع رسانی های لازم جهت شرکت در این برنامه در روزهای گذشته از طریق سراهای محله بیستگانه منطقه برای شهروندان و دانش آموزان انجام شده بود.