به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  مجتبی شکری،  شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه ویژه برنامه های یوم ا... ۲۲ بهمن با شعار "گام دوم- سال دوم " اجرا می شود ، گفت: این ویژه برنامه ها با مشارکت و همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی،  بسیج ناحیه کمیل ، شورایارای و مدیریت محلات ، مساجد  و توجه به دستورالعمل های بهداشتی در شرایط کرونایی برگزار می شود. 

او افزود: استیج فرهنگی منطقه با پخش سرود های انقلابی ، نمایش ، مسابقه  در ضلع شمال غربی و غربی میدان فردوسی همزمان با ۲۲ بهمن برپا می شود .

شهردار منطقه۱۳ به تشکیل  کمیته اجرایی ویژه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محلات منطقه اشاره و بیان کرد: امسال ، با توجه به هم اندیشی و  هماهنگی صورت گرفته در طراحی و اجرای برنامه ها از ظرفیت های مختلفی  شامل کانون های مردمی ، ائمه جماعات مساجد ، شورایاری ها و مرکز بهداشت شرق بهره گیری شد. 

شهردار منطقه۱۳ اضافه کرد: ایستگاه فرهنگی ۲۲ بهمن در قالب استقرار غرفه های توزیع رایگان کتاب ، عفاف و حجاب،  پخش سرود انقلابی،  نقاشی کودک،  کنترل و آزمایشات تست کرونا توسط مرکز بهداشت شرق در میدان امامت منطقه۱۳ ، میزبان شهروندان خواهد بود .

به گفته شکری توزیع پوستر ویژه روز راهپیمایی در محلات و ایستگاه های فرهنگی منطقه ، پخش پرچم میان  کاروان های خودرو و موتور ، اجرای نمایش های خیابانی و.. بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۳ است . 

شهردار منطقه۱۳ ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی یادآور شد: بزرگترین ویژگی انقلاب اسلامی این است که اساس آن دین و اسلام و عامل تحققش مردم است ؛ از این رو حضور مردم در صحنه راهپیمایی،  بزرگترین ضربه در نا امیدی آمریکا و سایر دشمنان است ، چرا که آنها به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند .