به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، پیمان پورنصر در این دیدار اظهار داشت: تغییر در ساختار و شیوه ارتباطات مدیران شهری با مردم می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر و اجرای برنامه های فرهنگی داشته باشد، تجمع هنرمندان و نظرخواهی از آنان باقدرت نفوذ و محبوبیتی که در بین اقشار مختلف مردم ‌دارند می‌تواند تاثیرات قابل توجهی در کمک به مدیریت شهری و حل مسائل موجود داشته باشد.

وی افزود: اجرای برنامه کوچه های انقلاب در قالب فضاسازی وآذین بندی متناسب با دهه مبارک فجر اسلامی ، نصب تصاویر انقلاب و شهدای آن دوران با هدف معرفی چهره های شناخته شده انقلاب به نسل چهارم انقلاب  در محلات نه گانه، تکریم فرهیختگان وچهره های شاخص محلی با محوریت افراد موثر با اهدا لوح تقدیر و گل و .... ، برپایی ایستگاه های فرهنگی  با عنوان آینده روشن  درقالب غرفه های توزیع و نصب پرچم جمهوری اسلامی  برروی خودرو ، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری  در سطح محلات نه گانه با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری سلسله جشن های فجر انقلاب در مساجد شاخص و ... از اهم برنامه های درنظرگرفته شده می باشد که از12 بهمن ماه در سطح محلات منطقه اجرا شده است و این برنامه ها هدفی بزرگ دارد که به تبیین عظمت انقلاب برای نسل چهارم اشاره دارد.

 رحیم مصدق (نویسنده) با اشاره به این موضوع که همه مردم این شهر به‌اندازه سهم خود در مدیریت این شهر سهیم هستند افزود: در جهت بهبود وضعیت موجود این منطقه، خود و تمامی هنرمندان آماده کمک کردن هستند.

ساعد باقری (شاعر) نیز با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و هنر گفت: وقتی صحبت از جان و روح شهر در کنار جسم و کالبد شهر می‌کنیم، روشن است که فرهنگ و هنر به عنوان اصل و بنیان این روح و جان تلقی شده و با این ابزار فرهنگ و هنر است که می‌توان این روح و جان را طراوت و نشاط بخشید و تعالی داد تا تکامل پیدا کند، اقدامات فیزیکی و ساختمانی در شهر به میزان زیادی به خوبی انجام شده است، اما امروز باید توجه بیشتر به سمت مسایل نرم افزاری شهر از جمله فرهنگ و هنر باشد؛ مدیران شهری در این حوزه نیز در این مسیر نقش بسیار اساسی و تعیین کننده‌ای را ایفا می‌کند.

در پایان هر دو عزیز کتاب های مدیرباش رئیس و شعر امروز را به شهردار منطقه 16 اهدا نمودند