به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش ،    تورج فرهادی شهردار منطقه ۶  تهران در حاشیه بازدید از افتتاحیه طرح آموزش نیروهای خدماتی و یگان حفاظت منطقه  موضوع آموزش را در همه رده های پرسنلی و برای تمام اقشار ضروری دانست و افزود: به ویژه برای اقشار خاصی که امور تخصصی به آنان واگذار می شود این امر دارای اهمیت مضاعفی است. گاهی در سازمانها پروتکل های موجود در مورد امور خدماتی رعایت نمی شود یا گزینش مناسبی برای پرسنل این بخش صورت نمی گیرد. 

وی تاکید کرد: شهرداری تهران نهادی است که به واسطه ماهیت و نوع ماموریت های محوله، به طور مرتب در تعامل با مسئولین و مدیران مختلف در سطوح داخلی و بین المللی قرار دارد و در این میان باید نیروهای خدماتی که عهده دار میزبانی از افراد هستند آموزش های لازم را دریافت کنند.

فرهادی، رعایت تشریفات، تسلط به دانش مربوط به زبان بدن، نحوه پذیرایی از میهمانان را از موضوعات مهم آموزشی در خصوص نیروهای خدماتی برشمرد و افزود: آموزش دادن نیروهای خدماتی و نگهبان به عنوان یک نیاز در اولویت شهرداری تهران قرار گرفته که از دست اندرکاران اجرای این طرح تقدیر و تشکر می کنم.  

وی با اشاره به اهمیت نقش نیروهای خدماتی گفت: عملکرد مناسب نیروهای خدماتی نشان دهنده شخصیت سازمان و ساختار است و برای دستیابی به این جایگاه باید نیروها آموزش ببینند. عموما اقدامات اجرایی مدیریت هر سیستم توسط نیروهای خدماتی انجام می شود بنابراین فرد باید به نوع خدمت رسانی در سطوح مختلف سازمانی واقف باشد. 

شهردار منطقه ۶ اظهار امیدواری کرد که این ارتقاء آگاهی و افزایش سطح ارائه خدمات به میهمانان و مخاطبین برنامه ها بتواند در زندگی شخصی و کاری نیروها موثر واقع شود

 در ادامه این مراسم  لیلا مینایی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه شش با بیان مطلب فوق افزود؛ این دوره آموزشی با هدف ایجاد تغییرات و بهبود عملکرد پرسنل واحد خدمات جهت رعایت آداب و اصول پذیرایی و کارکنان واحد یگان حفاظت جهت اجرای صحیح فرایند تشریفات اداری و حفاظت فیزیکی به مدت چهار روز در حال برگزاری می باشد.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه شش در ادامه افزود؛ استانداردها و ویژگی های پوشش مناسب کارکنان در دو بخش تنظیف و آبدارخانه، نظارت های ارتباطی همانند اصول ارتباط مؤثر با مدیران، مسئولین، میهمانان و سایر کارمندان و همچنین آداب معاشرت، اصول عمومی پذیرایی، تشریفات جلسات اداری و اصول حفاظت فیزیکی از جمله موارد آموزش داده شده بصورت تئوری و عملی در این گارگاه آموزشی می باشد.

گفتنی است فرهادی شهردار منطقه۶ تهران ، میرپور مدیر کل آموزش شهرداری تهران، صیدی مدیر عامل شرکت هادیان شهر و گرگانی ریاست مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری تهران از مراحل برگزاری این دوره ها بازدید بعمل آوردند.