به گزارش اکونا پرس،

حاکمی  که خود را از مردم و مردم را از خود می دانست در عمل و اهتمام به احکام خدا هراسی نداشت و عدالت را در راس و صدر همه امور قرار می داد . حضرت امیر ( ع ) شیوا ترین بیان عدالت است  بلیغ ترین ترجمان مروت است. روشن ترین روایت رحما بینهم و اشدا علی الکفار بود .

 در مکتب و مرام مولایی چون علی است که مردانی چون شهدای عزیزی حاج قاسم سلیمانی ها  و دکتر محسن فخری زاده ها رشد می کنند و مایه فخر ایران و اسلام می شوند  در سیره و سلوک مولایی چون علی است که شیر مردانی از سرزمین کهن ایران با مجاهدت و ایثار و اخلاصی مثال زدنی و تاریخی این مرز و بوم پر گهر را از گزند ددمنشی ها و کینه توزی های بدخواهان مصون نگاه می دارند . 

مردانی مهربان و پدرانی دلسوز چون آب روان واستوار چون دماوند باشکوه که از  اشک درماندگان و گرفتاران از فرط غیرت و مسئولیت شناسی چون بر خود می پیچند و در گاه نبرد و هنگامه هجوم بر خصم  لرزه بر پیکره دشمن می اندازند .

 اینجانب روز ولادت امام عادل شیعه و روز پدر را به شهروندان عزیز شهرم تهران و کشورم ایران تبریک عرض می کنم . و از خداوند تبارک و تعالی   سلامتی و  آرامش و شادی برای آحاد مردم تهران مسالت می کنم .