به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه، درباره این خبر گفت: باتوجه به نیاز آموزشی در بافت فرسوده این تفاهم نامه برای راه اندازی مجدد پروژه های نوسازی مدارس قدیمی محله های اتابک و مینابی به منظور تعیین زمان بندی و رسیدن به نتیجه بهتر بسته شد.

او افزود: براساس توافق صورت گرفته با سازمان نوسازی مدارس و خیر مدرسه ساز، این مدارس ابتدای سال آینده تحصیلی در اختیار دانش آموزان محله های اتابک و مینابی قرار خواهد گرفت تا سرانه های آموزشی این محلات کم برخودار افزایش یابد.

محمدی ادامه داد: در این تفاهم نامه دو مدرسه 40 کلاسه به نام شهید اسحاق عزیزی و شهید سید جعفر میرباقری در زمینی به مساحت 1700 متر مربع نوسازی می شود. 

بر اساس این گزارش ؛ جلسه تفاهم نامه پروژه های نوسازی مدارس با حضور شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه، محمدی شهردار منطقه 15، محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، خوزاده نماینده منطقه 15 در مجمع خیرین ، طاهری معاون پشتیبانی و اداری و مسئولین سازمان نوسازی، یزدانی دبیر شورایاری محله مینابی و سیدجعفر صادقی خیرنیک اندیش، در دفترمدیریت آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.