به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران “حمیدرضا فرخی” در این باره گفت: با توجه به مستهلک بودن برخی از کفپوش های زمین های بازی کودکان در بوستان ها و عدم امنیت ایشان در حین بازی و با استفاده از زمان تعطیلی بوستان ها به علت شیوع ویروس کووید 19 ، حدود 2500 متر از کفپوش های بوستانها در نواحی 9گانه منطقه مرمت و تعمیر شد.

 معاون خدمات شهری منطقه 4 با اشاره به استقبال بالای شهروندان از فضاهای تفریحی بوستان ها در زمان قبل از شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به استقبال و استفاده شهروندان از فضاهای تفریحی بوستان ها، بوستان های ارکیده، ساحل، شب بو، داور، حسن زاده، گل ختمی، کارون و احدزاده در این مرحله مناسب سازی شد.

فرخی در ادامه از دیگر اقدامات در این عملیات گفت: در این راستا ضدعفونی و شستشوی المان های بوستانی، رنگ آمیزی و مرمت آن در دست اقدام است.

معاون خدمات شهری منطقه 4 بر تجهیز بوستان ها به انواع وسایل بازی بی خطر استاندارد به منظور استفاده کودکان و خردسالان تاکید کرد و اذعان داشت: داشتن ابعاد کافی برای هرگونه فعالیت، برخورداری از وسایل ساده و بی خطر و داشتن مسافت کافی بین محل بازی کودکان و تردد ماشین ها از ویژگی های یک بوستان مناسب است.

او در پایان از شهروندان خواست که در صورت حضور در بوستان ها با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک به سلامت خود و شهروندان کمک رسانند.