به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳؛ این مراسم به همت شهرداری منطقه ۱۳ و با حضور حمیدرضا نصریان رییس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و احسان خیراتیان صفایی معاون خدمات شهری منطقه ۱۳ و جمعی از مدیران هر دو مجموعه در محوطه بوستان سرخه حصار برگزار شد.

نصریان رییس سامانه ۱۳۷ پس از کاشت نهال ضمن قدردانی از مشارکت همکاران سامانه در توسعه فضای سبز و کاشت نهال گفت: این اقدام در پاکسازی هوای شهر تهران در آینده موثر خواهد بود و شهروندان گرامی نیز جهت مشارکت در کاشت نهال در معابر عمومی شهر می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ اقدام نمایند.

صفایی معاون خدمات شهری منطقه ۱۳ نیز ضمن قدردانی از حضور مدیران سامانه ۱۳۷ در کاشت نهال گفت: این امر سنت بسیار خوبی است که در این ایام  در بین کارمندان شهرداری هم تسری پیدا کرده که خودشان پیشگام و پیش قدم شوند. امروز نیز شاهد حضور مدیران سامانه ۱۳۷  که انتقال‌دهنده پیام شهروندان به مدیریت شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان می‌باشند، به عنوان پیشگامان این عرصه هستیم.

لازم به ذکر است، این مراسم با حضور شهروندان مشارکت‌جو در میزان بالای تماس با سامانه ۱۳۷ و کاشت درخت توسط ایشان به پایان رسید.