به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه در نشست با شهرداران نواحی ده گانه و روسای ادارات ذیربط که به میزبانی شهرداری ناحیه ۵ تشکیل شد با اعلام آغاز طرح استقبال از بهار اظهار داشت: باید فضاهای شهری در آستانه فصل بهار،  آرامش بخش، نشاط آور و تسلای خاطر شهروندان در ایامی باشد که ویروس منحوس کرونا شهر و شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است.

معاونت خدمات شهری منطقه یک ضمن تاکید بر ظرفیت های طبیعی، تاریخی و فرهنگی گفت: تلاش خواهیم کرد اولین بهار و نوروز قرن را  با تلاش و همکاری همه نیروهای خدمتگزار مردم در شهرداری منطقه یک، متفاوت تر و پر خاطره تر برای شهروندان در منطقه یک رقم بزنیم.

جعفریان از همه شهرداران نواحی و روسای ادارات خواست هر یک به نحو احسن طرح استقبال از بهار را در محدوده کاری خود انجام دهند تا منطقه آماده آغاز فصل بهار شود.

معاون شهردار منطقه یک ‌با اشاره به اقدامات شاخص این معاونت گفت: در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰، رنگ آمیزی زیر مخزنی ها، نصب مخزن زباله، نظافت، تسطیح و پاکسازی زمینهای بایر، شستشوی جداول، مخازن، ایستگاه های اتوبوس، لایروبی انهار سرپوشیده، مسیل ها، پاکسازی و نظافت معابر، نظافت و ضد عفونی اسکان های کارگری، کاشت گل های فصلی، درختکاری، زیباسازی شهر، مبارزه با جانوران مضر شهری، مقابله با سد معبر و... در برنامه اجرایی منطقه در ایام پایانی سال است.