به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی با تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث گفت: پایانه خاوران یکی از بزرگترین پایانه های درون شهری تهران در جنوبشرق است که مسقف کردن آن طی سال گذشته با همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اجرا و در حدود هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع از سکوهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی این پایانه سرپوشیده و نورپردازی آن بصورت کامل انجام شد.  

او در ادامه به سایر پروژه  های ترافیکی آماده افتتاح اشاره کرد و افزود: احداث مسیر دوچرخه در خیابان شهیدان رجب نیا، نیکو عمل، سجادیان، احدی، بوعلی، نبرد، بوستان والفجر و استقرار کانکس دوچرخه در ناحیه 4 از جمله اقدامات در توسعه استفاده از دوچرخه به عنوان حمل و نقل پاک در این منطقه بوده است.

محمدی اضافه کرد: 11 مورد اصلاح هندسی در خیابان های اصلی منطقه انجام و 2 میدان در خیابان هاشم آباد و خاور شهر احداث شد تا گره های ترافیکی رفع و تردد در معابر منطقه 15 برای شهروندان تسهیل شود .

شهردار منطقه در ادامه به پروژه های عمرانی این دوره از افتتاحیه های منطقه اشاره کرد و گفت: پیاده رو سازی و احداث جدول خیابان شهید ناصری، انورزاده، ابراهیمی، هاشم آباد انجام شده و در خیابان های تفرشی، بنی طبا، شهید قربانی، خوشانباش، نبرد، شهیدان سجادیان، خاوران، قربانی، احدی و بوعلی بهسازی پیاده روها به اتمام رسیده و اکنون شهروندان از آنها استفاده می کنند.

محمدی در ادامه پروژه های اجتماعی و فرهنگی قابل افتتاح را 5 پاتوق ورزشی و 3 زمین چمن مصنوعی اعلام کرد و ادامه داد: زمین چمن مصنوعی در محله های افسریه، شهرک سجادیه و ولیعصر(عج) آماده بهره برداری و پاتوق ورزشی در محله های مشیریه ، رضویه و وفا، زمین بسکتبال محله ولیعصر و زمین فوتبال خاکی محله رضویه نیز به شهروندان تحویل شده است.

شهردار منطقه درباره افتتاح پروژه های حوزه خدمات شهری و محبط زیست گفت: توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه نجفی رستگار و خیابان قائم آل محمد(ص)  و 4 پاتوق محله در رضویه، هاشم آباد، خیابان ناصری و خیابان انیسی از اقدامات این حوزه در اجرای پروژه های توسعه محلی بوده است.

برپایه این گزارش،  60پروژه خدماتی و توسعه محله ای، چهارشنبه 20 اسفند همزمان با عید سعید مبعث و فرارسیدن بهار، در جنوبشرق تهران افتتاح می شود.