به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: در آستانه سال جدید زیبایی نمای بصری شهر و استفاده از رنگ های شاد در المان های و تجهیزات شهری با هدف رفاه حال شهروندان از اولویت های مدیریت شهری به شمار می رود، از این رو رنگ آمیزی، نظافت، ضدعفونی و تجهیز کردن پل های عابر پیاده از اقدامات انجام گرفته در این عملیات است.

او اضافه کرد: در این راستا حدود 5400 مترمربع از  پل های عابر پیاده بزرگراه شهید بابایی با استفاده از رنگ های نقره آبی براساس پالت های رنگی بهسازی و رنگ آمیزی شد.

فرخی در ادامه به رنگ آمیزی هندریل های منطقه اشاره کرد و گفت: در این عملیات حدود 65000 مترمربع از هندریل های بزرگراه های منطقه از جمله بزرگراه شهید صیاد شیرازی، شهید سردار سلیمانی، شهید بابایی، شهید زین الدین و.... رنگ آمیزی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در ادامه از رنگ آمیزی دیواره های مساجد و مدارس منتخب در آستانه نوروز خبر داد و گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و فراموشی خاطرات بد کرونا، با نقاشی های دیواری بر دیواره های مدارس، معابر و مساجد منتخب فضای مفرح و نشاط آوری در نوروز 1400 برای شهروندان رقم خواهد خورد.

معاون خدمات شهری منطقه 4 اظهار امیدواری کرد و گفت: امید داریم کاربرد استفاده از رنگ برای شهروندان در این روزهایی که غم ویروس کرونا، شهر را احاطه کرده، بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.