به گزارش اکونا پرس،

وی یادآور شد: در شرایط سخت اعتباری و اقتصادی، رقم قابل توجهی برای تکمیل این پروژه ها صرف شده که از همه دست اندرکاران تشکر می کنم. 

 مناف هاشمی در ادامه به برخی موضوعات کلان تهران اشاره کرد و یادآور شد: اکنون توجه تمام حوزه های شهرداری تهران بر اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی است که با نظر شورایاران و مردم شناسایی شده و عزم ما بر این است که این پروژه ها را در دستور کار قرار داده و به ثمر برسانیم. همانطور که امروز شاهد افتتاح 60 پروژه در منطقه 15 هستیم وامیدواریم استمرار داشته باشد. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه با اشاره به کارهای خوبی که در خصوص مگاپروژه های شهر تهران در حال اجراست اظهار امیدواری کرد: نیازهای مناطق جنوبی را در دوربین های ترافیکی، چراغ های چشمک زن و سایر مباحث مربوط به اصلاح هندسی وخط کشی ها در دستور کار قرار گیرد. 

وی یادآور شد: در بحث دوچرخه نیز معاونت حمل ونقل همواره به دنبال استاندارد سازی و کار اصولی  است  و مواردی که امروز در منطقه افتتاح شد، مطابق استاندارد است و این حق مردم است که بتوانند برای نیازهای محلی ، تفریحات و شادابی خود از دوچرخه استفاده کنند. 

 مناف هاشمی در پایان اظهار امیدواری کرد بتوانیم برای سال 1400 شاهد برنامه های وسیع تر و افتتاح های بهتری در سطح مناطق به ویژه منطقه 15 باشیم.