به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش طول عمر وسایل و امکانات شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان، شستشو و رفع مشکلات احتمالی پل های عابر مکانیزه و همچنین سایر امکانات شهری در قالب طرح استقبال از بهار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح رسیدگی و بازبینی از پل های عابر مکانیزه، نظافت دیواره های شهری، نظافت و ضدعفونی المان های بوستانی از جمله سرویس های بهداشتی، نیمکت ها، مجموعه های بازی کودکان، مجموعه های ورزشی شهروندان، غرفه های بازیافت، رنگ آمیزی هندریل ها و... در حال اجراست.

فرخی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات این معاونت در طرح و نگهداشت شهری افزود: در آستانه فصل گرما و  به منظور جلوگیری از رشد و تکثیر حیوانات موذی علاوه بر طعمه گذاری و شناسایی کلونی ها، نظافت و پاکسازی کانیوهای سطح منطقه در دستور کار قرار دارد.

او رسیدگی به زیبایی و ظاهر شهر را از دغدغه های مدیریت شهری خواند وگفت:  حذف آلودگی های بصری و پاکسازی برچسب های تبلیغاتی از دیواره های شهری یکی دیگر از اقدامات استقبال از بهار است.

فرخی اعلام کرد: شستشو، ضدعفونی، رنگ آمیزی و رفع مشکلات جداول، گاردریل ها، المان های شهری، تابلو های ترافیکی، مخازن و زیر مخزنی ها، انهار و جوی ها، ایستگاه های اتوبوس، بی آر تی و پل های عابر از دیگر اقدامات طرح استقبال از نوروز 1400 می باشد.