به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، جلسه ستاد خادم منتظر با حضور سعید صادقی، مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی خادم منتظر، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه، معاونان شهردار و نمایندگان سازمان‌های و نهادهای عضو ستاد در شهرداری منطقه 12 برگزار شد.

در این جلسه نخست صادقی با بیان این که این ستاد با رویکرد مدیریت فعالیت‌های داوطلبانه شهری و اقدامات خیرخواهانه، هم‌افزایی اقدامات و پرهیز از موازی‌کاری در این حوزه تشکیل شده، گفت: ستاد خادم منتظر در شهرداری تهران تشکیل شده و هم‌اکنون برای تشکیل ستادهای منطقه‌ای به برگزاری جلسات در مناطق می‌پردازد و به همین دلیل امروز این جلسه در منطقه 12 تشکیل شده است.

وی توضیح داد: این ستاد دارای سه کارگروه اعم از کارگروه اربعین، کارگروه سامانه سمات که بانک اطلاعاتی مددجویان است و کارگروه فعالیت‌های داوطلبانه است و گفت: راه‌اندازی موکب‌های سلامت در سطح شهر برای در دسترس‌ قراردادن اقلام بهداشتی، کمک‌های معیشتی از طریق برگزاری رزمایش‌های مؤمنانه، جلب مشارکت خیرین و پویش‌های داوطلبانه کارکنان شهرداری تهران از جمله اقدامات این ستاد تاکنون بوده است.

سعادتی نیز ضمن خیرمقدم به حضور ستاد خادم منتظر در منطقه، به تشریح فعالیت‌های گسترده در زمینه محرومیت‌زدایی در سطح منطقه پرداخت که از جمله اقدامات آموزشی، حمایت کودکان و زنان آسیب‌دیده و بهره‌مندی از مشارکت حداکثری خیرین و مردم در امور خیریه بوده و بر تداوم و تقویت این اقدامات در منطقه تأکید کرد.

در نهایت احکام اعضای ستاد خادم منتظر تقدیم شد که طی آن، شهردار منطقه 12 به عنوان رئیس ستاد خادم منتظر شهرداری منطقه 12 منتصب شد و دیگر اعضای ستاد خادم منتظر منطقه، احکام خود را از وی گرفتند.

در این احکام سیدامیرحسین ساداتی، فرمانده بسیج شهرداری منطقه 12 به عنوان نایب‌رئیس ستاد، سعید شاهمیر، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به عنوان دبیر ستاد، محمدرضا ندرلو، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و مصطفی بیات، رئیس فرهنگسرای عترت و مدیر فرهنگی و هنری منطقه نیز به عنوان اعضای ستاد منصوب شدند.