به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 ، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه 15  با اعلام این مطلب گفت: عملیات نوسازی 7 زمین چمن مصنوعی در محله های منطقه15 به منظور توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی، و در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» در روز های پایانی سال به اتمام رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

او اضافه کرد: زمین های چمن از مهمترین مراکز ورزشی محله ها اند که طی سالهای گذشته دچار فرسودگی شدید شدند و با درخواست شورایاران در پروژه های کوچک مقیاس بازسازی مجدد آنها تعریف شد.

شهردار منطقه ادامه داد: عملیات زیرسازی و تعویض زمین چمن مصنوعی 1 و 2 در بوستان ولیعصر(عج)،گلزار، گلگشت، مبعث، فجر و خاور شهر در نواحی هفتگانه منطقه به اتمام رسید و همزمان با فرارسیدن بهار، تحویل شهروندان شد.

شهردار منطقه در پایان با تاکید بر اینکه در پروژه های کوچک مقیاس بر رفع کم و کاستی های محله توجه شده تا ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی ارتقاء داده شود، افزود: مدیریت شهری به منظور ساماندهی عادلانه تر خدمات؛ به سطوح محله ای در شهر توجه داشته و سیاست اجرای پروژه های محله محور را در دستور کار قرار داده است.

 براساس این گزارش، عملیات ترمیم زمین چمن مصنوعی آزادگان، نباتی، دارالقرآن و شاهد  نیز در دستورکار معاونت اجتماعی قرار دارد.